Den bedst tjenende virksomhed af Tina Monberg i samarbejde med Marie Kraul og Gitte Larsen
Den bedst tjenende virksomhed forstår at tjene andet og mere end penge. Den forstår og forholder sig aktivt til den større sammenhæng, den er en del af. Det skaber en organisation – altså ledere og medarbejdere – der forstår at samarbejde på tværs af de gamle og nedslidte siloer. Virksomheden ved, at den kun kan overleve på lang sigt, hvis den praktiserer bæredygtig vækst. Men hvad skal der til for at kunne tjene helheden? Og hvilken forandring er nødvendig her og nu for at sikre bæredygtig vækst i morgen og overmorgen?
I Den bedst tjenende virksomhed får du et sjældent indblik i en række virksomheder og markante nordiske lederes arbejde med visioner, organisationsdesign og værdier, og de har alle med succes brudt med normer og traditioner. Bogen illustrerer, hvordan vi er endt i de siloer og systemer, som i dag isolerer os både i erhvervslivet, organisationen og personligt. Den tilbyder nye veje og virkemidler med klar inspiration fra naturen, og den giver dig indsigt i og konkrete anvisninger på, hvordan du river siloerne ned og opbygger nye platforme.
Læs en lille teaser fra forlaget her.
Bogen kan købes hos Gyldendal Business eller hos os. Pris kr. 300,-
Læs anmeldelse i Jyllands-Posten søndag d. 6. oktober 2013
Læs anmeldelse i DJØF-bladet oktober 2013
Denne booklet kan købes for kr. 50 eksklusiv moms + porto.
Kontakt os for yderligere information.